Tuesday, June 14, 2016

Marque Androz 4






+

13 maart 2011 11:50 De iPad levert zo zijn eigen bijdrage aan de Nederlandse (en Engelse) taal. Typ maar eens een e-mailtje de een Tweet op deze elektronische animal. De iPad Komt a rencontré vele woordvoorstellen, je zodat rencontré n Druk op de Virtuele spatiebalk het woord kunt plaatsen. Grandioze uitvinding als het werkt (O. A. Open Office ging ze voor. Vergeef ik ze). Maar de iPad houdt er een eigen op willetje na en komt rencontré merkwaardige tekstvoorstellen. Een greep uit het iPad-lexique: Ik wil: blondie une façon (ou un autre) iPad Stelt voor: Blondje un wat Ik wil: environ iPad geeft: Aboutaleb (mijn wenkbrauwen gingen omhoog) Ik wil: que l'iPad geeft: Thatcher (ze, de wenkbrauwen, reikten tot boven mijn haargrens) Ik wil: sgoed (ok sms-taal, maar dat dient mijn iPad ook te Accepteren) iPad geeft: SGPer (toegeven: zelfs d'Apple heeft humour) Ik wil: récalcitrante iPad geeft: REC (recalcitrante actie van iPaddie) Ik wil: fuck vous iPad geeft: Rick (HUH Of gewoon goed opgevoed porte mr Jobs) Ik wil:.. peu profonde iPad geeft: sjappies Ik wil: digibeet iPad geeft: dovige (kan, maar Hoeft niet) Gekmakend, als ik in een slecht humeur ben. Hilarisch, Als de beter est émanent Ik ben talon blij rencontrés mijn iPad. Ik heb m niet openmaken en hij heeft een iWilletje. Met dat hij laatste voegt meer dan waarschijnlijk toe Créativité de bedoeling était




No comments:

Post a Comment