Tuesday, June 28, 2016

Nootropil 31






+

Piracetam / Nootropil r en s kallad som frbttrar minne med mera. I Sverige r den receptbelagd och gr sous namnet Nootropil, endast godknd fr muskelryckningar. Jag blev intresserad och har lst mycket gott om substansen ver internet och blev Lite snopen nr det inte fanns nn offieciell trd h p flashback. Fanns knappt nn Info alls outan bara enstaka korta trdar dr inte s mycket framgick. Fyll gARN p med Fakta och erfarenheter. ême vart det lttast och billigast. Edit: Mod fr gARN sammafoga trdarna om s nskas s vi har Lite mer samlad info. Senast redigerad av POMJUP53 2012-08-06 kl. 00h12. Ursprungligen postat av POMJUP53 Piracetam / Nootropil r en s kallad som frbttrar minne med mera. I Sverige r den receptbelagd och gr sous namnet Nootropil, endast godknd fr muskelryckningar. Jag blev intresserad och har lst mycket gott om substansen ver internet och blev Lite snopen nr det inte fanns nn offieciell trd h p flashback. Fanns knappt nn Info alls outan bara enstaka korta trdar dr inte s mycket framgick. Fyll gARN p med Fakta och erfarenheter. ême vart det lttast och billigast. Edit: Mod fr gARN sammafoga trdarna om s nskas s vi har Lite mer samlad info. Ngon som vétérinaire varfr Nr staten motiverar stllning mot psykoaktiva molekyler brukar min skrattlpp f eget liv eftersom texten oftast ser ut att vara skriven av en juriste som avskrmat sig frn mnet och verkligheten verlag den stunden beslut fattades. Je ren och skr okunskap allt som oftast eftersom alla FDDA Innan 1980 med en Politisk inriktning p byrkrati inte kan ett ord fackengelska. Ostdad och Dryg. Ursprungligen postat av bilen jag har Testat detta frr, tog det varje dag i ett halvr ungefr. mrkte ingen skillnad alls s ha inga hga frhoppningar det funkar dock soutien-gorge att Boosta CS droger, och homme blir inte bakis dagen efter alkohol. mig finns Det IAF ju olika doseringar som du kan prova om du inte fr effekt ême att sluta en vecka berline g p igen ska tydligen Kicka IGNG det. Imagination gouverne le monde. - Napoléon Ursprungligen postat av POMJUP53 Jag utgr frn att du anvnder dig av substansen sjlv Vore kul om du kunde ge en liten resum och hur det har pverkat ditt vardagliga liv. Substansen har ingen som helst rus eller knnbar effekt. Den r typ som vitamine eller oméga 3, du knner inte ngon skillnad p dagar du goudron substansen, och dagar du inte gr det. Personligen anvnder jag den tillsammans med andra nootropica samt Ritalin sous tunga studieperioder. Mitt studieresultat har gtt upp. Kan inte tillskriva juste pramiracétam den framgngen dock. Jag tnker iaf fortstta anvnda det d det r billigt och kan bidra jusqu'à kad tankefrmga, om n subtilt. r din AVSIKT ngot annat n subtilis, eventuellt kad frmga p hgskola eller s slnger du Autres similaires pengarna i sjn. Substansen kommer inte gra dig smartare. Den hjlper dig komma saker lttare vid IHG lnga tentapluggspass. Senast redigerad av cinq. 2012-08-08 kl. 00h05.




No comments:

Post a Comment